sunnuntai 23. elokuuta 2009

rakas päiväkirja



ovi paiskahtaa takaanani, ja minulla on hirveä kylmä täällä ulkona
minulla ei olet muuta päällä kun valkoinen nuhjuinen yömekkoni
ja karvaset isot possu-tossut
ne on niin söpöt, mutta minua nolottaa istua näissä vaatteissa meidän pihallamme,
en tiedä miksi mutta mietin aina toisten mielipidettä, mutta esitän ettei se muka kiinnostaisi.
"miks sul on tällänen koru?.. haha okei toi on aika hirvee"
ja sit naurahdan ja esitän et oon okei, ja kun pääsen kotiin heitän sen korulipastoon enkä
varmaan käytä sitä enään koskaan.
ja rupesin yöllä miettimään kaikelaista, tietenkin hokasin et tälle läskeydelle pitää tehä
enemmän töitä kun nyt, mut mä en vaan jaksa.
mun pitää pakottaa itteni siihen tilaan missä olin pari kuukautta sitten.
sit rupesin miettimään (do you like it enough....)
sen bmi on vaivaiset 14,9
ellei vähemmänki, ja hän silti uskoo että on läski.
onkohan se totta, ettemme nää itseämme laihana.
en tiedä? miten se voi muka olla mahdollista? silmät muokkais jotai peilii vai?
kuulostaa niin typerältä, mut kai sen on pakko olla totta.
eilen meni parikyt kalorii yli joten lisään tonne yhen paasto päivän lisää,
huomasin just et pitää alkaa vähentää noit kalori määrii,
nimittäin mul on enää pieniii kalori määrii jäljel, argh!
mua suututttaa niin paljon etten voi olla samanlainen kun (do yoi like it enough...)
ei kiinnosta ruoka, ja voi syödä niin vähän ja on hirmu laiha.
argh.



8 kommenttia:

Laura Poikolainen kirjoitti...

voithan<3 koska toi mun 'diieeettiii' kuullostaa silleee et sitä pystyy pitää kauemmin,ku tol sun näännytys abc:l :s siin jossai vaihees kumminki sortuu tai hajoo lopullisesti ja sit nääntyy vaa ja lähtee kaikki täreet kehost :(<3 mut jos haluut vaihtaa ni voit vaa kopsaa ton !<3

grau kirjoitti...

Sen biisin nimi on Babyface- Smile. :)
Kuvaa mua enemmän kuin täydellisesti.

Laura Poikolainen kirjoitti...

hei ja viel tost do you like it enoughtist.. älä pyri siihen,koska se emnee jo yli. sairaan puolelle :s ja ku aloin miettii miltä ihminen näyttää noin pinele bmil,ei varmast kauhee ihanalt :/ vaik siihe eka pyrki<3 tai mä en ite haluis ainakaa iha vaa luuta olla. Sä oot just kaunis noin,mä jos joku tiiän ja oon nähny (; <3 kaunein !

mytears kirjoitti...

mäki näin itteni iha läskinä ja normaalina ku bmi oli joku 14,3... sit vast ku katoin itteeni sairaalan peilistä näin mun kylkiluut, se oli ihana tunne. Mut valtas vaa sellanen euforinen olo.. haluun sen takas<3 me pystytään ottaa se takas<3
tos oli muute varmistustekstina THSPO :)

grau kirjoitti...

Apua mä en oikeestaan muista mistä oon bongannu ton laulun. ;o Limewirestä kai latasin, mut voit koittaa kattoo myspacest viel ? :0

steph kirjoitti...

totta, tuntuu että niillä ei olisi lähes mitään vaikeuksia tunkea semmosia määriä pelkkää rasvaa suuhun. varsinkin kun vastapäätä istuu kolme kertaa isompi henkilö, ja näkee että mihin kuntoon tulee jos syö niin. tulipa sekava selitys D:

IWillDoIt kirjoitti...

toi on niin ihana fiilis, ku onnistuu meneen noin pienil kaloreil, mut varo, ettei kostaudu. hätätilantees 800 kalorii ei oo sit hei paha :) mun bmi on siis nyt 18.1 :S

steph kirjoitti...

kitoss♥ mäkin tykkään lukea sun! hihs. harmi vaan etten osaa mitään järkevää ikinä kommentoida D=