maanantai 24. elokuuta 2009

rakas päiväkirja



kapasiteettiyksikkö - rähinä biisi soi, ja katon ympärille, just tätä mä kaipaan,
just tätä mä ajattelin, mul oli vaan niin ikävä tätä.
katon oikeelle, mun paraskaveri seisoo siinä, katon vasemmalle
katon eteen, ja taakse ja vaikka minne kaikki tärkeet on siinä kaikki ne jotka
musta välittää kaikki ne jotka tulee puhuu mulle ku kaikki ei oo kunnos.
"antakaa mä strippaan!"
ja kaikki nauraa, tää on vaan niin ihanaa.
niinkun viime vuonna.
heitän kumin sen päähän, ja kutitan edessä istuvaa kaveriani,
kaikki nauraa ja opettaja alkaa suuttua.
yllätys.
" NYT MENET ULOS!"
tää on vaan niin hauskaa, niin kun viime vuonna.
" jos et nyt mene ulos soitan rehtorille"
haha, mä käyn aina noitten hermoille..
mä rakastan tätä päivää.
oon aina halunnu syömisvammasen ystävän, mutta... ei se olekaan niin kivaa.
"mul on bulimia, tuun koht meen vessaa"
sellanen lause mulle sitten sanottin tänään.
jos nyt luet tätä rakas P oot mulle niin rakas ja toivottavasti tiät sen.


Kenest sä puhut? Kenest sä?
Yhest jannust jonka kaa tää ystävyys kestää
Kaiken antaa eikä vaan lainaa
Rullataan aina kunnes oon vainaa
Kenest sä puhut? Kenest sä?
Yhest jannust joka saa mut muistoi verestää
Yhest jannust "Kenestä?" Mun veriveljestä
Yhest jannust ain tukemassa vieressä

huusit pois kaikki huolet,
väsää viel tää stoge, ku et tiiä koska kuolet.

ja sinä rakas v vaikka et tätä näe, mutta tää biisi on niin meille

1 kommentti:

Laura Poikolainen kirjoitti...

aiiivaan ihana teksti<3 niii käy varmaa raskaaaks jos joku hyvä ystävä on samalainen syömisvammailuu harrastava,koska sit se ei irrotu sua siit paskast ku on itekki siin kii ;s understuuud? mut hei mä lupaan et jos ja vaan jos joskus nähää,ni me pidetää hauskaa<3 sillo ei kauheesti ruokii aatella tai kaloreit ! jos ollaa nii sovittu *pus :)