torstai 27. elokuuta 2009

rakas päiväkirja




pinaattikeittoa,kananmunaa,leipää,lihapullia.
söinkö tosiaan niin paljon ?
700 kalorin edestä.
no ainakin alaspäin mennään, huomenna taas vaihteeks alkoholia
joten eiköhän paino nouse reippaasti, vaikka en aijo huomenna sitten syödä.
SWEET SIXTEEN.
en ostanut lahjaa, idiootti minä.
ja yli huomenna hautajaiset kirottu sana, ja saa mut pysähtymään
kun mietin sitä.
mä en ees halua miettiä sitä, mä en voi uskoa että se on oikeasti kuollut.
sentään minulla oli hauska päivä.
sain ensimmäisen 8 varmaan 4 vuoteen ajatelkaa.
en voi uskoa sitä !
ehkä se 2 tunnin pänttääminen sitten olikin hyvästä.
haluan hoitaa add pois.
en pysty keskittymään, se ärsyttää.
kirjoitan sekavasti tänään, no ei voi mitään toivottavasti saatte selvääkin.
koulupäivä sitten loppu rehtorin puhutteluun, mutta hauskaa oli.
onpas tiukat säännöt..huhhuh, ei vanhassa koulussa tollasesta joutunut minnekkään.
ei ole yhtään minunlaiseni postaus, kai minulla on niin paljon mietittävää että en pysty keskittymään.
seeya!

1 kommentti:

Laura Poikolainen kirjoitti...

Tsemppiä sulle<3 Älä anna tän paskan valtaa,sua et oo ee soikeesti syöny paljoo.. sä vaan kuvittelet koska tää paska sh valtaa pään :(<3 haluisinki soittaaa mut mul ei oo sun numeroo :( enkä nää sua koskaan msn <3 :(