tiistai 1. syyskuuta 2009

rakas päiväkirja


"luut näkyy luut näkyy"
teki mieli vaa lyödä ja huutaa et sä et näköjään tiedä mitään luista.
ja täytyy myöntää oon aika tyytyväinen itteeni,
meil on tuol jääkaapis ISO kakku, sit jotai tiikeri kakkuu,pitkopullaa
ja viel jotai keksei ja tietenki suklaalevy pöydällä ja ainiin tupla mun huoneen päydällä!
teki mieli huutaa isälle ku sellasen jätti siihen, illal sit katoin tarkasti,
sininen tupla sinen asku sininen tupla sininen aski
kumpi? kumpi?
no siinä parin minuutin ajattelun jälkee sit avasin ikkunan heitin tuplan pois,
ja savu oli ainoa joka pääsi suuhuni.
tänään ei oo menny mitenkään hirveen hyvin mut iha ok,
puolikas näkkäri,4 ruis leipää, ja jotai lämmin ruokaa.
joku 500, vähä ehk enemmänkin.
odotan niin innoissani ilotulituksii, siit tulee varmaa nii ihana päivä,
ja sit heti perjantaina jatkis riparille, odotan sitäki niin hirveesti.
voisin tehä niin pitkän tekstin mitä mun päässä liikkuu mutten viitti.
ja tein sellaisen sopimuksen itteni kaa, et meen vaalle vasta ku musta tuntuu
et paino on siinä 45-48
ja toivon että se on pian
ja apua miten mulla nyt noin paljon lukijoita on o; kiitos hirmusesti

kuittaan seeeya !




2 kommenttia:

Jessica kirjoitti...

mäkin, mut vissii jotku parantumismyönteiset ei tykkää tai jotai. mut mä en haluu parantua, vaikkei mulla mikää oo. ei ainakaa tunnu sairaalta.

JOY kirjoitti...

Fuck että ilotulitukset on tänä vuonna TORSTAINA! :o
Hyvin hillitsit itsesi, itse olisin varmaan itkenyt ja seonnut tuplan ja tupakan valinnanvaikeudesta...

Tsemppiä tsemppiä. (;