maanantai 31. elokuuta 2009

rakas päiväkirja



sinisiä pukuja, sen mustan laitteen kanssa.
tarkastajat.
ne on tulossa tähän vaunuun, pakko jäädä pois.
" hei tyttö! näytä lippusi"
ne oli tulossa siihen metroon mistä juuri jäin pois,
mutta näki mut ja päätti jäädä sitten siihen kyselemään multa lippua.
katon sitä valkosta lappua minkä oon saanu jo aikasemmin,
ja katon ulos.
auts.
mun sydän, siihen sattuu ja rupesi tykyttämään tosi kovaa parissa sekunnissa.
käsi tärisee jalka tärisee, ja haluan vaan heittäytyä siihen maahan itkemään.
mulla on taas tää kohtaus.
ratikassa.
mä haluan kaatua, mä haluan itkeä.
tää on elämäni parhaimpia päiviä ikinä.
hautajaiset,sakko,ihme kohtauksia.
mun pysäkki tuli nopeemmin kun koskaan ja mä en vaan pysty kävellä.
tää on liikaa mulle.
pääsin koululle ja istahdan pulpetilleni
"ootko kunnos? oot pelottava sä täriset!"
kai mä taisin sopertaa jotain paniikki kohtauksesta.
mun teki mieli vaan nyrkillä vetää jotain naamaan.
vitsi ku se uus poika ei ollu koulussa, olisin lyöny sitä ja kovaa.
kyllä,
harrastukseni on alistaa muita ihmisiä että tuntisin itseni
voimakkaammaksi.
aivan oikein, taisin lukea ajatuksesi
olen kusipää.

3 kommenttia:

grau kirjoitti...

Niin on ! ♥

Et ole kusipää ! Yritä kestää noitten kohtausten kans. Muista ettet saa 'ylihengittää' vaan sun pitää hengittää rauhallisesti sisään-ulos. Mulla tulee paniikkikohtauksia aika säännöllisesti ja toi auttaa jonkin verran niihin.

Pulla kirjoitti...

mäkin oon kusipää

coconut kirjoitti...

Voin kyllä kertoa, jos sinua todella kiinnostaa tietää. :)
Viitsisitkö antaa minulle esim. sähköpostiosoitteesi, kirjoittaisin tästä mieluummin sinne, yksityisemmin.

Et ole kusipää.<3