sunnuntai 6. syyskuuta 2009

rakas päiväkirja


mä en tiedä miten alottaa, enkä tiedä miten selittää.
no perjantai meni hauskasti mut lauantai...
nauravat naamat, naurua ja kaikki oli nii hauskaa iltakirkossa.
mut jo parin minuutin päästä mulle tuli hyvästä olosta ehkäpä huonoin ja noloin olo koskaan.
kaikki jotenki sumenee vähä,sietämätön pääkipu ja tunto omasta kropasta lähti.
kyl tää olo täst lähtee kohta jankkasin vaan päässäni, ehkä voisin mennä tästä edestä tonne taaksepäin jos siel saisin raikasta ilmaa.
nojasin mun kaveriin ja kuiskasin et mul on niin huono olo.
mun oli pakko päästä istumaan, mä katoin sitä tuolia, lähin kävelee sitä päin ja
pum.
nään ohjaajan naaman, ja jotai jalkoja
mä pyörryin.
ohjaaja autto mut ulos ja laitto mut istumaan ulos ja meni hetkeks sisää,
mul oli normaali olo ja halusin lähtee omaa huoneesee,
sit taas.
mun huono-olo tulee , ja hirvee pää kipu sit mä herään taas sen ohjaajan sylistä.
"onks sulla jotain sairauksia!?"
"ee-i, tää varmaa johtuu tosta savusta vaan, ku en saanu happee ku oli niin tunkkasta"
mä tiesin et mä huijasin, mä kyl tiedän et se ei johtunu siitä etten saa muka happee,
tää jotain ihan toista.
"tiesitsä et sä nyit tossa hetken kun pyörryit"
"joo..sellasta tapahtuu joskus, ei tää oo mitää vakavaa.."
vaik tiesin et on, mä oikeesti tiedän et kaikki ei oo kunnossa,
mä en osaa selittää tätä teille mut voin sanoa et mul ei ole kaikki kunnossa.
mua sattuu päähän ja pelkään et mul on joku aivo juttu.
mä en voi muuta kun itkeä, nimittäin mä en osaa tätä huonoa oloa selittää.
heti tänään kun pääsin kotiin pursahdin itkuun.
mul ei oo kaikki kunnossa, mä en oo normaali.
rupesin kattoo the hillsii ja en pystyny keskittymää ajattelin vaa
millon tää tulee uudestaa? miks tää tapahtu? pitäskö mennä lääkärii?
entä jos mul on oikeesti joku vakava juttu ?
mua pelottaa ja en uskalla lähteä enään yksin minnekkään.
mua pelottaa.

What's wrong, what's wrong now?
Too many, too many problems.
Don't know where she belongs, where she belongs.

Too many, too many problems.
Don't know where she belongs, where she belongs.

Her feelings she hides.
Her dreams she can't find.
She's losing her mind.
She's fallen behind.
She can't find her place.
She's losing her faith.
She's fallen from grace.
She's all over the place.

4 kommenttia:

Marissa kirjoitti...

Voi ei... :[
sun pitäis ehkä käydä näyttämässä tota sun päätä jossain lääkärillä tai jotain, ihan vaan et saisit mielenrauhan jos ei muuta.
Koita pärjäillä <3

Jessica kirjoitti...

olitko syöny? meinaa se voi olla vaan heikotus-pyörrytys tai joku.

tai voisit mennä puhuu vaik terkkaril, meinaa en haluu pelotella mut yhel rinnakkaisluokkalaisel oli aivokasvain. sen kaverit patisti sen terkkaril kun sen särki päätä aina, se ei ois ite halunnu mennä mut onneks meni, meinaa jos ei ois menny ni.. en tiiä oisko se enää tääl.

JOY kirjoitti...

Ouch. :s
Kannattaa kyllä käydä sanomassa vaikka koulusi terkkarille tuosta pyörtymisestä, kun kerran olit nykinytkin jotenkin.

Toivottavasti ei ole mitään vakavampaa, tsemppiä. :)

grau kirjoitti...

Sun pitää mennä lääkäriin.