lauantai 19. syyskuuta 2009

rakas päiväkirja


punasta, mä nään punasta.
mulla on menkat.
kyllä m-e-n-k-a-t, mulla ei ole ollut niitä puoleen vuoteen
en ole ollut puoleen vuoteen näin isokokonen.
epäilen tätä koko touhua, mä en vaan jaksa laihduttaa.
nään miten pursun nään mahani kireen paidan läpi.
mut mä en vaan jaksa, mä vaan haluan
unohtaa.
haluan vaan alottaa alusta kaiken.
haluun alottaa uuden blogin, tästä ei vaan tullut sellainen minkälainen mä
oikeesti oon.
haluun leikata mun elämästä kaikki ne epäkohdat niinku mun hiukset.
haluan olla uusi ihminen,
haluan synty uudelleen
minä haluan olla kaunis,laiha ilonen itsevarm
a.
nyt mä vaan esitän niitä.
päivästä toiseen nään itteni kirjottamassa tätä ja nään miten
luut alkaa kadota käsistä ja tilalle siirtyy läskiä.
miks mä en voi vaan tajuta tilanteen vakavuutta?
mulla on menkat haloo.
mä tartten hertyskellon, mun täytyy herätä tästä painajaisesta
herätä mut ja muuta mut keijukaiseksi





im you biggest fan i follow you until you love me

2 kommenttia:

Jessica kirjoitti...

mä oon alottanu miljoona uutta blogia, mut tätä A secret between friendsiä en hylkää. oon vaan tarvinnu uuden alun, yleensä oon lähteny salaa ja jättäny vanhan blogin kuivumaan kasaan. sit alkanu kirjottaa ilman et kukaan tietää sitä, kuka mä olen.

mut jos haluu pitää lukijansa, ni kannattaa laittaa sit johonki postaukseen et "mun tekstejä voi seurata osoitteessa : xxxxxxxxx" tmv.

ps mäkin vihaaaan menkkoja. onneks mulla ne ei kestäny ku 3 päivää. vihaan sitä ku sit tietää olevansa läski, NORMAALI. inhottavaa.


--
kuvittelenko vaan vai näänkö sussa ja tossa natashassa jotain samaa? :D (http://tigereye-natasha.blogspot.com/)

steph kirjoitti...

niin, totta. oli kyllä hirvee tilanne mut toisaalta oli kiva et joku oli huomannutki tuloksia vaikka en sitä ite oikeestaan huomaa d:
ja tällä hetkellä bmi on jotain 18.3, en oo tänään käyny vaa'alla kylläkä mut jotain tonne päin.
paljonko sä muuten nyt painat? :o tuli mieleen tosta menkkahommasta.
ja sulle myös paljon tsemiä<3 :)