perjantai 18. syyskuuta 2009

rakas päiväkirja


naurua, lyömistä ja hirveen ilkeitä sanoja.
"hahah sä oot niin mean girlsistä"
mä en tiiä haluunko olla, miks mä nauran sellasille jotka ei osaa puolustautua?
mä oon kamalan ilkee.
kaikki ne sanat mitä mä sanoin mua alkaa hävettää.
se on varmaa ihan murtunut.
"täällä oli niin paljon rauhallisempaa kun olit poissa!"
ja tuon kommentin teki vielä opettaja.
oon hirvee opettajilleki, nauran ja nolaan ne.
pidän niitä ihankun joinain koirina..
mulla taitaa oikeesti olla häirikön maine.
emmä halua olla ilkee, mä en ees oo tienny et oon niin ilkee.
mä on hirvee ihminen.
wilma on täynnä häiriköintiä ja luokasta heitetty merkintöjä.
kuittaan luvattomat poissa olot, ja keksin siihen tekosyitä, tekosyitä.
"lopeta toi mun profiililla kuittaaminen wilmassa! mä tiedän et käyt siellä!"
"mä lupaan en käy siellä! miks te ajattelette musta aina kaikkea pahaa,
en mä oo hirvee"
ja kyynel valuu poskelta pitkin, ovi pamautuu kiinni ja kyynelien takaa
hymyilen, mä oon niin valehtelija, ja vielä saatanan hyvä siinä.
mun kaveri yritti huijata oikeestaan valehdella mulle
"älä huijaa huijarii kuules"
se satutti, ja sen pitkääkin
mun pitää ymmärtää mitä kaikkea hirveää mä teen.
mä haluisin olla kiltti, haluisin olla rehellinen ja reilu.
miks mä oon just kaiken tän vastakohta?

herra iso herraa kyrpii kuulema mun asenne.
mua niide lika o avoimempi ku enne.
lapo kenraali sairasloma keisari oo, jatka vaan taukoa vaikka väräähtääki viisari
kellon mukaan mennää, elämä ei oo isii.
helppoo ei kellää, aina kolhii siipii.



1 kommentti:

sontsaaa kirjoitti...

En tosiaan usko että oisit sen hirveempi ihminen kuin kukaan muukaan. Kaikissa meissä asuu pieni piru ;D se ei tarkoita että olisit paha, ei tosiaan.

Voimia muru <3