tiistai 25. elokuuta 2009

rakas päiväkirja



"oooooot iha tylsä ku oot tollanen, se oli hauskempaa ku olit hullu"
kiva..
anteeks oikeesti jos mä haluun olla hyvä koulussa,
anteeks jos kerranki mä haluan opiskella,
anteeksi jos ensimmäisen kerran minä tein läksyt,
anteeks jos haluan keskiatvoksi edes kutosen.
ANTEEKSTI.
miks mä muka oon sellanen pelle joka haukkuu opettajia ja ei kuuntele ketään?
miks mä joudun olla sellanen ? miksi mä en voi opiskella edes päivää ilman että mua sanotaan tylsäksi? emmä jaksa aina olla sellanen, emmä halua.
ja rupesi ahdistamaan pitkästä aikaan kun luin blogejanne,
nimittäin olen syönyt en valitettavasti voi kertoa miksi nimittäin minut voidaan
tunnistaa, mutta pakko oli siis.
ja minua ällöttää, minua oksettaa ja haluan sulkeutua vessaan ja oksentamaan,
menenkin kokeilemaan sitä.
vittu
haistakaa vittu, olen läski iso sika joka syö vittu.
ei kiinnosta tämä kirjoitus mua ei kiinnosta tämä mua ei oo varmaan ikinä
ärsyttänyt näin paljoa, ja vittu jos joku tulee nyt viemään tän
mun rentouttavan aineen pois mä tapan jonku vittu.
nyt on maanantai mut mua ei kiinnosta, kaikki pätkii taas vaihteeks mut vittuako mua
kiinnostaa kun olen käski paska, vittu



Mä herään aamulla, päällä kauhee krapula,
vedän ekat savut, ja tajuun ei auta tabutkaan.
Kaikki on kaukasta,
mutsi nalkuttaa ja pihal leikkivät lapset vaa ärsyttää mua naurullaan.

Tuun kai aina elään ikiomas maailmas,
jos taivas on musta ja aurinkoo vailla.


Hukuttaudun viinaan ja väitän et mul on kivaa.
Mikä mus on vikana? "Sitä saa mitä tilaa".


3 kommenttia:

grau kirjoitti...

Mustakin tuli tylsä pari vuot sitte kun en enään jaksanut puhua tunneilla ja tein läksyjä. Kyllä sun kannattaa panostaa nyt kouluun, sanoo kaverit mitä sanoo. Oikeesti.

pullero kirjoitti...

"mä en oo kunnos, joka päivä on painajaista, samanlaista en erota perjantaita maanantaista.

Mun toivomuskaivos on kusta, arkun pääl multaa,
ja sateenkaaren pääs padas paskaa eikä kultaa.
Ihan turha huutaa, ei mua kuule kukaa.

"Nauttisit elämäst" ei pysty. "

kiitti hei kaikist kommenteist mitä oot laittanu<3 en ite tiiä miten kommentoisin enää sulle ku tuntuu tyhmält kannustaa sua laihtumaa ku sä käsket mua lopettamaa. en tiiä mikä on oikein. luen kyl takuuvarmasti kaikki sun postaukset.

Laura Poikolainen kirjoitti...

heiii pieniii<3 voii sua. jos lohduttaa ni vedin tnää oksettavasti leipää ja makeeta mokkapalaa HYI VITTU ! ja mua vituttaa iha saatanasti, postaan koht blogiini ellen enne sitä hukuttaudu vittu pönttööö :( haha lol nauran itelleni, säälittävä ku oon. mut tuu kiltti puhuu mulle<3 jos joku on, tiiät et muhu voi luottaa ps.I missss uuu !<3