sunnuntai 30. elokuuta 2009

rakas päiväkirja



mun kirjotuksen jälkeen sit suljin koneen, menin keittiöön ja
avasin jääkaapin
"kyl mä tälläsen kakkupalan ansaitsen"
mä en oikeesti ansaitse mitään, mutta se meni jo.
kaikki ei ollu jotenki kohdallaan, pyörin ja vyörin sängyllä ja yritin saada
mukavan asennon, mut ei.
jotenki..
ihanku mun sisällä kaikki olis solmussa, en saa kunnol happee ja tunnen sydämen tykytyksen
kovempaa ku koskaan.
meen äitin huonesee ja kaadun sen sängylle
"2 buranaa kiitos"
ei auttanu, se vaan muuttuu pahemmaks ja pahemmaks.
kaikki on jotenki solmussa, ja en pysty hengittää sydämmeen sattuu ja käsi tärisee.
" oot kyllä tosi kalpee"
mä en pystyny liikkumaan, mä vaan ajattelin et kuolen siihen paikalleni.
mua pelotti hirveesti, joko olin saamassa sydänkohtausta tai sit mul on paniikki kohtaus.
joku se oli, äiti alko olla jo niin huolissaan et anto sit lopulta mulle
sen pillerin, joku rauhoittava tai jotain siihen suuntaan.
seuraava muistikuva onki ku heräsin aamulla.
huomenna koulua, nolottaa mennä sinne sit sen perjantain jälkeeen
ja muutenki tulee niin varmasti taas kommentteja " mikä sul on ? oot niin hiljanen"
nimittäin mulla ei ole mitään intoa olla huomenna ilonen ja sosiaalinen.
aijon vaan käpertyy mun tupakoiden kans jonnekki kauas mun ystävistä,
en halua kertoa mitään kellekkään.
sain muuten testamentin, puolet on mun
kaikki sen omaisuudesta puolet on mun, ei lohduta oikee.. mut.
ainaki saan sit 18 vuotiaana oman asunnon ja auton
jee
?

6 kommenttia:

grau kirjoitti...

Anonyymit on perseestä.

Kamala toi sun ' kohtaus ' mikä olikaan >:

coconut kirjoitti...

Se on perseestä !

Hurjasti tsemppiä ! <3

Laura Poikolainen kirjoitti...

voi sua.. hei mul on ollu samanlainen ja siis luulin et kuolen :( hui, en ees haluu miettii sitä tunnetta! Koita pärjätä♥
Sun kummisetä rakastaa sua tosissaa <3

Marissa kirjoitti...

Mullakin on vihdoinkin taas tupakkaa, oi tätä onnea :] Sillä sit pitäis kestää ens viikko... Mä lasken jo kauhulla päiviä siihen koulukuvaukseen
Toivottavasti toi mikä sulla oli eilen illalla ei toistu, kuullostaa aika kauheelta :[

grau kirjoitti...

niipä ! oot oikeessa. pakko onnistua. nyt.

steph kirjoitti...

haha no mitä tapahtu? :D mä en onneks _muistaakseni_ tehnyt mitään tyhmää. se on kauhee kun välillä tulee aamulla flash backei illasta niin aiettä sillon haluis painuu maan alle häpeen:D