tiistai 8. syyskuuta 2009

rakas päiväkirja



" haluaako ****** mennä vessaan laittautumaan vai onko hän paikallaan?!"
ja kaikki käänty, jokainen ihminen käänty taakse, missä istun.
minä rumana meikit huonosti,hiukset ihan kiharalla.
vittu.
löysin tetti paikan kahvila, hyvä valinta !
eihän siellä ole onneks mitään hyvää.
mut onhan tää ollu iha hyvä päivä,
kävelyy paljon, 2 ruisleipää ja vähän salaattii.
kotiin tuun ilosin uutisen et olen saanut tetti paikan ja mitä palkinnoksi saan?
täyte suklaa hasselpähkinä
istuskelee viattomana tossa pöydällä,
tekis mieli vihtaista pois mut sit samal syödä se.
eihän se ole kun 1000 kaloria...
no ehkäpä jätän väliin.
ja ainiin kävin terkkarilla tänään,
selitin mun kohtauksista olihan se ihan mukava mut arvaatte varmaa mitä sain vastaukseks?
"ootko syöny hyvin? aamu-koulu-ilta-väli-päivällinen iltapala?"
en muistanukkaa et joku syö oikeesti noin.
"joojoo, ei nää siitä johdu vaa musta tuntuu et mul on paniikkikohtauksia, ni haluisin tehä asialle jotain.."
"JOO PSYKIATRILLE VAAN! kyllä se puhumalla lähtee, ja muista syödä hyvin nyt kunnolla syöt terveellisesti".....ja loput kuulin vaa muminalla.
se ei vaan ymmärtäny et oon kyllä päästä ihan terve,
ehkä?
yritän nyt koko ajan keksii tekemistä nimittäin mun kaapista on kadonnu aski,2 lonkeroo ja salmari pullo.
äiti.
siivos mun huoneen fuck.
ei varmaa sano mitää, mut ääk.
aina sama juttu.
no eipä mitää järkevää postausta tullukkaa vaikka mietin koko matkan kotiin tullessa mitä kirjotan.

seeeeya!

4 kommenttia:

grau kirjoitti...

No ois aika outoa jos johtuis kokonaan päästä noi sun kohtaus hommelit. Paska terkkari.

ps mäkin sain tet paikan kahvilasta. tai no kahdesta. :--D

Laura Poikolainen kirjoitti...

huh mun äiti ois tullu ja nopee jos ois löytäny mult tollast :D eheh ! tsemppiä hei<3 sä oot nii pieniki (: joten syömään vaAN (;

Liliana kirjoitti...

Kyllä sä pystyt olee syömättä sitä suklaata.. Aattele vaikka sitä oloa sen jälkeen jos söisit sen! :D
Tsemppiä <3

EMMILOTTIE kirjoitti...

saa kysyä =)
käyn porissa nuorisopsykiatrisella, eli nupolla. ;o