keskiviikko 9. syyskuuta 2009

rakas päiväkirja


mä osaan hallita mun kiukkua, se oli niin lähellä et olisin lyöny sitä opettajaa mut hengitin sisään ulos, ja olin vaan hiljaa käsi kyl täris aika vimmatusti mut hillitsin itteni.
mut mä en vaan voi mitään sille, mua vituttaa mä oikeesti yritän olla hyvä koulussa,
mut mitä mä saan maikoilta vastineeks, en ees osaa kirjottaa tai sanoo sitä äänee,
mut tiivistetään yhteen lauseeseen, ne ei usko muhun, ne nauraa mulle.
"hahah, toi on se tyttö joka saa pelkkii 4 ja haukkuu opettajia"
ja vaikka mitä tekisin vaikka mitä, ni ei niit kiinnosta.
ne vaa ajattelee tota samaa lausetta.
ihmiset muuttuu vittu.
mä en pääse minnekkää, mä en oikeesti jaksa.
tein läksyt, koko viikon tein läksyt kelatkaa.
tänää en osannu tehä, siis mä vannon mä en ymmärtäny kysymyksii.
vähän outoo kirjottaa jostai läksyist näin hikisesti.
mitäs muuta, aajoo.
kyllästyin itteeni yllätys, emmä jaksa koko aja olla syömättä > ahmin
mua pitää jotenki säikäyttää, mä en jaksa haluun palata siihe aikaa
ku en halunnu syödä ja sillee.
nyt mä en vaan jaksa yrittää, " no emmä nyt niin pahalta näytä"
sit kävelen kampin ja rauttiksen läpi nään joka päivä ainaki
yhen laihan tytön niin laihan "mun on pakko olla tollanen"
ja sit taas " no emmä nyt niin pahalt näytä"
ja sit taas ja taas ja taas, ei tää lopu koskaa.
pidän viikon lomaa täst ana maailmast.
haluun nyt miettii mitä mä oikeesti haluun.
mut tuun kuitenki kirjottelee ja luen teijän blogei,
sori jos en oo kommentoinu hirvee aktiivisesti mut tää kone ei oikee suostu ikin
kommentoimaa.


ootsä mun äijä? jos oot mun vierelle astu,
lupaatsä olla valmis kantaa tään vastuun,
lupaatsä olla lojaali ja mua kunnioittaa?
jos oon paskan, autat masennuksen voittaa,
ootsä mun äijä? jos oot mun vierelle astu,
lupaatsä olla valmis kantaa tään vastuun,
ja lupaatsä antaa sun auttavan käden,
ootsä mun äijä? siihen asti kunnes täält lähen


2 kommenttia:

Marissa kirjoitti...

Paras motivaatio tulee oikeasti just tosta, et vaan menee kaupungilla silmät auki. ja tajuu miten ihanan laihoja jotkut on.
Ja tietty tollanen nicole richiekin on aika motivoiva ;]
Paljon tsemii <3

grau kirjoitti...

Joo oon mä. :--DD

Perseestä noi maikat. >: