lauantai 12. syyskuuta 2009

rakaspäivä kirja



"hahaaa niin ootki ruma"
joojoo se oli läppää ja suutuin niin paljon, mä oon ruma mä oikeesti oon ja vihaan itteeni nii paljon.
lähin ostaa tupakkaa ja kuuntelin iha täysii steen1 - vitut susta, jospas voisin sanoa
noin vitut susta!
ei mua kiinnosta mitä muut on mieltä musta miks se on nii helvetin vaikeet sanoo?
se vaan on.
siinä vaihees ajattelin vaa " nooon kaunis sit ku oon laiha, pakko laihtuu pakko olla kaunis,
ei se ollu läppää ei ollu"
ostoksien jälkee suuntasin takasin kaverille
olo koko aja alko muuttuu paremmaks ja paremmaks joka shotin jälkee,
aika noloa että joku alkoholi tekee musta ilosen.
vitun nolo, musta tulee kohta joku alkoholisti, join torstaina.
vitun tyhmä.
varastin mun kuolleelta kummisedältä viinipullon.
idiootti.
tästä lähtien saan juoda vaan 2 kertaa viikossa, ei yhtään enempää.
kamalaa, oon kohta aikuinen.
aloin kattoo kaverin kaa kämppii mihin muutetaa 2 vuoden jälkee.
aina mä mietin miten hyvä postaus tästä tulee aina mietin sen valmiiks,
mut sit ku kirjotan rupeen miettii toista asiaa ja ajatukset karkailee.
pitäs varmaa ottaa pari viinilasillista et saisin unta.
joo,


4 kommenttia:

Laura Poikolainen kirjoitti...

voiii sua. Jos sua kiinnostaa mitä muut ajattelee susta, ni mäpä kerron.
Sä oot ihana, ja musta helvetin kaunis ja niin upean laiha, valehtelematta malli ! Sul on ihana hymy (web ;) ja UPEAT hiukset, suorina tai ei. Osaat olla helvetin hauska ja sun kaa on ihana viettää aikaa ja kirjotella <3 siinä sulle totuus, oot ihana :)

Liliana kirjoitti...

Tsemii, kyllä sä pystyt vähentää tota alkoholin käyttöökin jos vaat tahot. :))<3
Toi biisi on muute hyvä ;>

Ginny kirjoitti...

Koeta pitää juominen vaa viikonlopuissa, niin saattaa se vähentyäkin - jos vaan haluut, niin kyllä pystyt siihen! Unohda alkoholi, on tässä maailmassa paljon ihanampaakin. Unohda mitä muut ajattelee, sulla on mielipiteenvapaus, käytä sitä hyväkses ja kerro näille idiooteille suorat sanat.

Halit,pusut ja sun muut söpöilyt sulle! ♥

Laura Poikolainen kirjoitti...

joo nii kävi :( mä jätin sen, tuntu vaa nii vitun väärältä =( <3 mmm kyl tää täst, kiitos ihanista snaoistasi<3 voimia sullekki *pusu