keskiviikko 16. syyskuuta 2009

rakaspäiväkirja



aamulla heräsin pahimpaan oloon ikinä, en saanu nieltyy enkä puhuttuu enkä voinut oikeasti tehdä mitään,
äiti vei mut heti lääkärille ja sain antibiootit

joten tän viikon juomiset taitaa olla unohdettu täysin,
ehkä?
nimittäin mä en ees voi juoda vettä, sattuu liikaa.
eilen tais tulla alle 500 ja tänään hmm.. voisin syödä vähän myslii jos saan sen vaa alas.
valot sammu ja kääntyilin ja vääntyilin sängyllä, kaik
ki vaa oli niin pielessä.
käännyin katsomaa kelloa 03.00
rupesin vaan miettimään mitä sit ku parannun tästä angiinast?
sillon mikää ei voi estää mua syömästä, syönkö mä sillon?
apua, mul tuli vaa niin ahdistunu olo.
en voi kunnol kattoo tätä näyttöä ku kirjaimet hyppii, venyy ja taidan
pyörtyä kohta.

mä en tiiä oikee mitä kirjoittaa oon vaa jotenki niin kuollu.
oon korjaillu näit mun kirjotusvirheitäki jo niin kauan,
pitäs varmaa mennä nukkuu.
teijän kommentit piristi muutes mua niin paljon =) kiitos niistä




!

4 kommenttia:

Iris kirjoitti...

heiii kiitos! =) oon vuosmallia 93, eli täytän tänä vuonna 16! tykkään sunki blogista sikanaa! keep going! ;>

Marissa kirjoitti...

Univaikeuksia kenties?
Mulla on ollu kaks viimestä yötä kans, et on kestäny vaik kuinka kauan, et oon saanu unta
koita jaksaa :] <3

mandy kirjoitti...

oi voi koita parantuu:) Rupesin taas lukemaan sun blogia, kun lopetin yhes vaihees melkeen kokonaan nää kaikkien lukemiset, ku nää sai aina jotenkin ahistuneen olon. Mietin tässä vaan, et minkä ikänen oot, ku se ei oo mulle ikinä oikeen selvinny??:)

Liliana kirjoitti...

voi eii, toivottavasti paranet pian, voimia! *halaus*