tiistai 15. syyskuuta 2009

rakas päiväkirja



tiedän tuloksen, nyt tiiän mitä mun pitää tehdä.
istun pihalla, ja yritän sytyttää tupakkaa,
savu menee keuhkoihin, ja alkaa yskityttää.
vittu, en voi ees polttaa tän paskan agiinan takia.

mul on kylmä, mä oon niin ärtyny.
mä haluan tupakalle.
yskimisen välissä ehdin kuitenki ajatella.
mun vieree istahti laiha tumma hiuksinen kaunotar.
toiselle puolelle istahti vähän pullea ruma hiuksinen tyttö.
"syö"
"kato mua oon niin kaunis oon laiha kaunis tyttönen jonka kaikki voi nostaa ilmaan"
irvistän tyhmän hymyn naamalle ja nousen ylös tuolista.
tajusin et mä haluan kuulla vaan kauniita sanoja,

haluan nähdä peilistä ihania luita ja kehuja miten ihmeen laiha oon.
keittiön pellillä on jotain ruokaa, katoin sitä kun jotain halpaa huoraa ja lähin
kävelee
mähän haluan olla siro pikkunen.







sä oot kuohkee sä oot kaunis sä oot uppee
sä oot vauhdis sul on päällä ty-ty-tyylikkäimmät kutteet

ja kun puhutaan susta niin puhutaan nätistä
niin tiukka pakkaus ei pystu jänistää

10 kommenttia:

Chloe kirjoitti...

ja susthan tulee viel se siru, pikkanen ihana tyttö! tsemppii<3 :)

Laura Poikolainen kirjoitti...

pää nyt pystyyn, älä anna tolle kaikkee valtaa<3 oot vahvempi ku se oikeesti <3 oot nii laiha ja kaunis! ÄLÄ pilaa sitä laihuttamal ittes rumaks :(

Laura Poikolainen kirjoitti...

äläpäs huijaa ittees. mä tiiän oon laiha ihana laiha KAUNIS <3

Laura Poikolainen kirjoitti...

ps. miks mä en löydä sua enää mun mese listalta :oo!?<3

Chloe kirjoitti...

mun oli viel pakko tulla kiittää sun kommentist, se on niin hyvä et sanot asiat sillee suoraan, niinku nyt luin sun kommentin, tuli mul heti sellane "niimpä, miten mä voisin ees ajtella sortuvani johonki karkkeihin"-fiilis. joten iso KIITOS, sun kommentis kruunas mun päätöksen et mä tosiaa tuu sit sortuu mihinkää. :)

steph kirjoitti...

lahjoittaisitko mullekkin pienen palan sun itsekuristas?:)
mut paranemisia ja tsemppiä<3

Sini kirjoitti...

Toi biisi on ihana mistä ton pätkän oot ottanu. Tulee ihan oma seurustelusuhde mieleen kun toi on se "meidän biisi"..Tsemppiä kultapieni!

Viinahelmi kirjoitti...

Tosiaan, minäkin voisin haluta himpun verran itsekuriasi ja tahdonvoimaasi..
On niin helppo syödä, kun on sairastamassa kotona..
Varsinkin kun äiti ja kaikki selittävät kuinka en voi parantua flunssasta/kuumeesta sun muusta,
jos en syö mitään..

Toisaalta voihan olla, että sun ei tosiaan tuon enempää tarvitsisi laihtua.. (?)

Sulla on ihana blogi :)

Sini kirjoitti...

hihii, mulla on ikää karttunut sen 17. Ei sen enempiä! :D

grau kirjoitti...

Mun mielestä mun kirjottaminen ja tunteitten kuvaaminen vammaa ja pahastikki. : DD Kirjotan sekavasti miltä musta tuntuu, mut ihana kun ymmärrät.

Paljon tsemppii muru. ♥